Har en jävla tenta o skriva som ska vara inne på måndag också. Palla!


ASFIN bild från nyårsafton.

Imorgon ska jag vara barnvakt till Ozzy och vara med Ebba. Våran plan är att gå på en promenad hem till mig, äta glass o varma hallon, sen döpa min fisk. Hoppas hon väljer ett bra namn!

För tillfället sitter jag o skajpar med Sebbe. Han är rolig o prata med tycker jag. Kommer alltid med bra ord/citat/ordspråk osv. Men så frågar han mig, efter att vi pratat om livets motgångar osv; "..vad ska man göra med livet då, tycker du?" Bra fråga! Jag sa att man ska äta chips o dipp, festa o va full, men man måste också jobba o ha ett långsiktigt mål med livet. 
Jag tycker i alla fall att jag har things all figured out så att säga. Och det känns ju jävligt bra. Man ska ta allt med en klackspark bara, inte ta så hårt på saker. Allt ska gå lätt och smidigt. Inte hänga upp sig på saker.

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0