P3 dokumentär. Ska plöja någon till ikväll när jag ska sova. Rekommenderas starkt!

Blev klar med min tenta idag vid tvåtiden. Den ska vara inne senast kl 17:00, men skickade in den direkt när jag var klar istället, lika bra. Har varit ute med hundarna tills nu ungefär. Vi var ute på alhagen och gick. Lyssnade på p3dokumentär om klotterkriget och en av de största muthärvorna i Sverige, mellan Kjell Hultman och Falk. Sjukt intressant faktiskt.. Men vilka jävla idioter dom är, framförallt falk. Trakasserar målare på alla möjliga sätt o vis, står utanför deras bostad när de kommer hem, misshandlar unga tonåringar osv. Tur att inte det vaktbolaget finns kvar! Kjell Hultman var ju inte heller den vassaste kniven i lådan. Rätt efterblivet av SL att anställa honom då han några år innan hade fått sparken som polis och till och med blivit åtalad för tjänstefel och suttit i fängelse. Herregud säger jag bara. Hoppas SL har lärt sig något av denna skandal!

Nu ska jag gå till mormor och äta asgod middag och sen gå ut o gå med Daniela. En till promenad idag alltså. Hurtigt!

Imorgon ska jag förövrigt börja praktiken igen, efter ett långt uppehåll. Hade inte praktik på hela förra terminen, så det ska bli oerhört kul att få komma tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0