Pure and clean så att säga

Cevin Fisher – You Got Me Burning Up! - Prok & Fitch Remix

Blir fett jävla partysugen när jag pumpar den här låten!!!!!!!!!!! Mormor hade köpt värsta feta kosshörlurarna förresten, som jag lånade idag på deras iPad. They know the real deal! Nu vet jag vad jag ska sysselsätta mig med när jag hänger där. Inte för att det är tråkigt där eller så.. Jag är ju typ där varje dag o hänger. Får en sådan ofattbar ro i min själ av atmosfären där. Den andas liksom nykterhet, ordning o reda, ärlighet osv.. Till skillnad från mina andra hemförhållanden har gjort under min uppväxt. Sad but true.

Hoppas jag kan bli en lika bra förälder som dom är/har varit till mig o mamma.

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0