Bojan har fucking hybris

Var ute på sjön idag o fiskade. Eller jag fiskade inte överhuvudtaget, jag borstade Pablo så han blev fin och o-tovig. Shit vad ovårdad han var.. Det såg ut som ett styck-flå-mördarställe av ett pälsdjur när jag var klar med han. Ikväll har jag bara softat hemma o målat naglarna, dammsugit, varit ute med Pablo en stund på pw/dw och kollat matchen såklart. Grattis Spanien, o grattis Torres framförallt, den lille gossepojken. Han är väl förjävla söt! 
 
Bojan kan dra... Hahaha asså jag orkar inte ens lyssna på honom! Det är som att han tar sats o laddar medans frågan kommer, sen attackerar han med sitt svar innan frågan ens är klar...  Typ; "Bojan vad säger du om Spaniens upps.." PAFF sen kommer svaret som är ett enda långt entonigt babbel. Henke är mer lugn o skön. Eller alla är mer lugna o sköna jämfört med han. Man känner typ Henkes irritation mot Bojan, han suckar inombords hela tiden, o ba vill att han ska lugna ner sig ett par hekto. 
 
Nu tjyvtvättar jag förresten, stoppade i lite tvätt vid 21:40, vilket är strängt förbjudet, sista passet är ju 17-21. Kommer tvätta till 00 inatt tror jag. Hoppas inga grannars störs. 
 
Är ledig imorgon också.. Vette fan vad jag ska göra då. Kanske drar in till Just Idag o kollar på Jkpg södra - Bajen, om Erica är på förstås! Var länge sen vi träffades nu, har bangat ur för mycket på senaste tiden. Stannar hemma osv, ni vet hur det är.. 
 
Men stanna hemma är mysigt också såklart, det ser ni ju här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0