Jag mår iallafall bra idag.

Jag gillar inte blogg.se längre, vill byta portal. Men vill inte kasta bort alla gamla fina o roliga inlägg liksom.. Det är dyrbara memoarer! Man borde kunna importera alla inlägg från denna blogg till den nya. 
 
Är så jävla lack på att det inte går att blogga från mobilen, det är det. Hur rolig blir bloggen utan bilder? Pallar inte lägga in på datorn från mobilen. Eller mejla. Men kanske gör det i dagarna.
 
Idag ska vi kanske upp o grilla hos pappa, det var tydligen drag där ringde mamma o sa. 
 
Jsg är inte ett dugg bakis idag förresten. Jag har blivit ansvarsfull och dricker inte mig redlös längre. Jag har avlagt ett löfte att jag aldrig ska bli det igen. Eller alltså.. Det där låter ju lovande.. Men jag har lovat att försöka! Klart jag kommer bli packad fler gånger.. Men känner mig inte ens sugen på o "kröka" längre. Räcker o dricka några öl. Tror jag ljuger lite nu. Men skitsamma!

Kommentarer
Postat av: ebba

om du fixar en blogg på spotlife så kan du importera dina inlägg härifrån till den nya bloggen :)

2012-06-24 @ 18:24:11
URL: http://www.babsilu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0