Nu har jag tankat the sims så ska spela hela kvällen

Klämde ur mig igår att jag inte stördes så mycket av detta ständiga regnande. Och det gör jag väl egentligen inte heller, har inga problem med att vara ute o gå med Pablo eller så bara för att det regnar liksom. Men någon måtta får det väl ändå vara.. Tror att det hade hänt massa roliga saker om det hade varit sol varje dag. Hade säkert varit ute på sjön o badat osv.. Kan vara soft när det regnar att bara ta det lugnt o mysa osv, men blir lite långtråkigt efter typ 4 dagar regn.
 
Hoppas regnet håller i sig hela juli för då ska jag jobba. Solen kan ju sticka fram de få dagar jag är ledig, så jag får sola o bada lite.
 
Ska ta tag i promenaderna ordentligt nu också. Det är skönt när det är lite svalt när man är ute o går så man inte svettas ihjäl!
 
Imorgon ska jag jobba några dagar innan helgen. Då ska jag hitta på roliga saker. Ska in till stan på Bajenbrudars fest på Just idag, det ska bli kul som fan! Träffa Erica osv, det var länge sen.
 
Bild från igårkväll. Hatar när man har svullat sönder i typ 20 min o sen mår illa ända till morgonen därpå typ. Ere värt det eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0