Sorry

Nu är det såhär, att blogg-appen är det sämsta som någonsin existerat på denna jord. Det har inte gått att ladda upp bilder till att börja med, sen när jag har installerat om den osv, så har det tillslut inte ens gått att logga in. Så nu fungerar det inte alls.
 
Och eftersom jag uppdaterar endast från mobilen så har det varit torftigt med inlägg på senaste tiden som ni säkert märkt. 
 
Känns inget kul att uppdatera från en dator där jag inte ens har några bilder. Jag vet inte vad jag ska skriva då. Jag vill ha bilder. Bilder från min iPhone. Får väl lägga in dom i min dator o installera iTunes osv o fixa det. Kanske blir ikväll! Så snart jävlar ska ni få se vad jag har gjort senaste tiden!
 
Jag har bland annat varit på skansen, shoppat med mormor, hängt med Pablo, haft födelsedagskalas och igår var jag faktiskt i Uppsala på en liten dagsutflykt. O så har jag hittat en midsommarklänning + kavaj. 
 
Ska ha en asmysig midsommar också. Men vi hörs vidare! 
 
Väl mött
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0