Orka vara gubben..

Jag är nere på bibblan i nynäs nu igen. Brukar gå ner hit när jag har sovit för länge och det blir för sent att åka in till skolan.
 
Och varje gång..Varenda jävla gång. Varendaste gångjävel jag har varit här och suttit vid det här skrivbordet så kommer den här jävla gubben och sätter sig brevid mig.
 
Han gjorde det nyss också. Tredje gången gillt. Varför just när jag är här? Är han här varje dag kanske?
 
Blir fett irriterad. Mina saker får ju inte plats. Han sitter liksom så nära mig så han kan se vad jag skriver. HAHA
 
Uppdatering ca 1 timme senare:
Man får seriöst aldrig vara ifred här. Nu kom det en annan gubbe och satte sig brevid mig med dator med sig och hela faderullan. Han är för övrigt av afrikanskt ursprung och flåsar mycket när han andas. Jag kan ju förfan inte koncentrera mig här längre!!! Jag har liksom bara skrivit 9 sidor, snackade med en klasskamrat nyss, hon har skrivit hela 26 och är snart klar! Hur i helvete ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0