Zlatanist

Känner att det börjar närma sig nu. Början på det riktiga livet. Det börjar sätta igång. Är fan klar med skolan snart. Om jag får godkänt på uppsatsen vill säga. Det vet man aldrig.. Sjukt svårt det där, mycket komplicerat med uppsats på C-nivå ska ni veta. Det går framåt sakta men säkert. men börjar bli bråttom nu, ska vara inne nästa vecka och har minst 10 sidor till att skriva. Minst. Det är typ 4 sidor om dagen. Och har ju skrivit 4 sidor idag så det är ju inte helt omöjligt.

Har i princip 3 jobberbjudanden nu. 1 i skogås med 40 minuters restid och två andra med 1h 20minuters restid. Lite skillnad. Men tror jag ska välja efter vart jag trivs bäst, inte vilket som ligger närmast. Jag kan ju faktiskt flytta på mig, det kan inte förskolan. Och sen kan jag ta körkort också, och minska restiden med typ 30 min.

Att se målet framför sig är iallafall väldigt motiverande. Ser fram emot att få börja jobba så in i helvete. På tal om svordomar så måste jag börja jobba på att inte svära. Har märkt att jag gör det mycket bland barn. Dom får säga åt mig hela tiden. Det ska liksom vara tvärtom. Haha

Annars så har Pablo klippt sig och blivit jättefin. Och så har jag o D varit o fikat hos mormor&morfar ikväll och kollat på Sverige-Englandmatchen. Vilket jävla drag. Zlatan är fantastisk. Blir helt göad i magen av honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0