Aldrig får man vara ifred

Sitter nere i nynäs bibliotek och skriver idag, blev för sent att åka in till skolan då jag sover så hiskelligens(?) länge på dagarna. Har kommit igång nu känner jag men fyfan vad mycket det är att hålla reda på alltså. Hjärnan går på högvarv.. Trodde jag skulle få sitta i fred här nere men tyvärr kom det en jävla gubbe och satte sig brevid mig nyss (!?) Det står två skrivbord brevid varandra och jag hade brett ut mig över båda för att jag har så många böcker, väskor, jackor, datorer, mobiler, pennor, papper osv. Men han skulle prompt sätta sig brevid. Vad i helvete säger jag bara.
 
Såhär mycket har jag skrivit! Det man inte kan tro är att det ska skrivas minst 20 sidor till... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0