Gör det bara. Du kommer inte ångra dig

Asså jag säger det igen, Michaela o Dashas podcast, sjukt bra. Sista avsnittet handlade bland annat om att "göra slut" med vänner. Jag gjorde slut med en vän en gång och det är fan det bästa jag gjort. Dom pratar om att vara öppen, ärlig och göra vad man känner och det som känns rätt. Trodde inte att det fanns något som hette "göra slut" med vänner liksom. Men det är ju samma sak där. När relationen går över till att personen tar mer energi än vad den ger, eller när man är mer olycklig än lycklig som dom säger, då borde man tänka en gång till. Jag skulle säga typ, är din vän en fitta så be honom eller henne dra åt helvete. Lite mer kortfattat.

Satt i alla fall och drack vin på köksgolvet på vår fina päls med Pablo i famnen. Vad mysigt det var. Kom med tips på bra podcasts!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0