Har ju hela tågresan på mig att sminka mig. Får börja ta med plattången också

HAHA jag har suttit och fotat mig själv på tåget i typ 10 min nu, undrar vad folk tror. Dom flesta sitter o blundar och läser tidningen i och för sig, men ändå. Ser ut som vet inte vad. Blir ju aldrig nöjd så får ta om alla bilder. Ser helt dead seriuos ut på dom men vill ju bara visa hur mitt fina hår blev... Såhär blev det i alla fall. Väldigt sällan jag plattar, men ska nog börja göra det eftersom det ser helt rufsigt och böckligt ut annars. Jag såg nämligen en film från iPaden på jobbet på en sångsamöing vi hade, asså jag såg ut som en lodare. Hade helt ruffsigt hår, hade ju somnat med det blött. Och jag som alltid har känt mig hyffsat fin då eftersom att det blir mer volym liksom. Men icke. Sen såg jag helt nyvaken ut i facet också för att jag inte hade mascara, så det måste jag börja ha nu också. Mer smink o mer plattat hår... Jag som alltid har varit van att gå osminkad o det överallt, det här börjat bli en ond cirkel. Men fatta hur mina kolleger skulle reagera ifall jag kom osminkad. Dom skulle ju tro att jag är sjuk. Aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0