Dödsfärden

Jag blev dunderförskyld o fick feber i lördags i har tamefan inte blivit ett dugg bättre sen dess. Har i princip legat hemma i 6 dagar och tänkte imorse att idag måstr jag väl ändå kunna gå ut lite försiktigt en stund. Tog en runda med Ebba i centrum men kände ganska fort att det var en dålig idé, jag snorar ju som en idiot och blev helt utslagen efter en kvart. Tur att jag fick skjuts hem, annars hade jag fan avlidit på kuppen.

Blev lite nya textiler till köket från hemtex hur som haver, kom något gott ur det hela så att säga.

Från och med idag ska jag vara hemma och inte ta ett steg utanför dörren tills på måndag. Om jag ens är frisk då. Herregud.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0