Men först föreläsning!

Idag ska jag arkivera mitt examensarbete. Det betyder att man lämnar in det i lärarexpeditionen så dom kan arkivera det. Så kan vem som helst gå dit å ba "hej, jag vill läsa Amanda Gardelins examensarbete". Och igår la jag upp det på en databas som heter DiVA som gör att det finns tillgängligt digitalt också. Så om man googlar "en insyn i waldorfskolan" så kommer mitt arbete förhoppningsvis upp!

Jag är rädd bara att jag inte har tillräckligt med pengar på mitt utskriftskort så att jag kan skriva ut alla 36 sidor. För har jag inte det kan jag inte fylla på det heller, har nämligen -271,55kr på mitt konto.

Hann förresten både sminka mig och äta frukost idag! Riktigt ambitiös som går upp i tid alltså. Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0