Bildbomb på Pablan





I morgon ska jag hämta Pablo, tänk att det redan är fredag då allså. Har lite svårt att koncentrera mig här känner jag, är i personalrummet. Borde vara lugnt o så här, ibland kan det ju vara lite surr och så vilket bara är trevligt, men just nu ligger jag här och motvilligt lyssnar på någons telefonsamtal. Det är lite halvirri. Vi har faktiskt telefonförbud i vårt personalrum (man får självklart facebooka o instagramma osv men inte prata i telefon, då får man gå någon annanstans.) Men alla kan ju inte veta det.

Ska bli skönt med helg i alla fall. Har inga pengar kvar så är det någon som har tips om kostnadsfria aktiviteter så var god kommentera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0