Julpynt


I helgen ska jag ha tjejmiddag hemma hos mig, vi ska laga skink&baconpaj o dricka drinkar, sen blir det väl en standardutekväll på byn. Har hört talas om någon bartömning. Allt passar ju perfekt till löningshelgen. Den här bilden är från förra helgen. Så ska jag se ut fast snyggare. Undrar vad jag ska ha på mig.

Imorgon ska vi tjuvstarta med julpyntet här hemma iaf. Har gått o köpt en julstjärna med en ful röd kruka med guldglitter på, bara för julkänslans skull.

Imorgon stänger jag,... Lite halvsegt. Men får i alla fall sovmorgon.



Kommentarer
Postat av: pelika

jag skjuter mig hellre än går till aya!!!!!!!

Svar: jasåå, förra helgen gick ju bra??
Mary Amanda

2013-11-29 @ 01:42:03
Postat av: soffansthlm

Ett måste att hyra till middan http://slaventommy.blogspot.com

Sen kör ni mkt Ulf Lundell hoppas jag.
/s på söder

2013-12-03 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0