I'm back





Vad har jag gjort när jag inte har bloggat? Jo, detta är vad jag gjort. Första bilden är från förra helgen då jag var ute o sprang på Daniela. Dagen efter käkade jag brunch med Jossan på Nynäs havsbad, grymt gott men ännu dyrare. 

Sedan den fina buketten dära. Jag ville få blommor av Martin så bad honom köpa det, lol. Pimpade med lite björk- och blåbärsris som jag redan hade hemma. Väldigt bra färgblandning valde han tycker jag. 

Har färgat håret också, gick till min frisör senast jag slutade tidigt, två veckor sedan och färgade utväxten och gjorde slingor. Här är resultatet, lite ljusare. Kanke kan fixa för- och efterbild. Var lite röd om halsen såg jag. Så blir jag ibland, ingen vet varför, bara min hals.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0