Så less..

Här om dagen började jag skriva ett långt och gediget inlägg o walk-in-closets. Jag stängde ner blogg.se-appen för att svara på ett sms och när jag sedan skulle fortsätta hade allt försvunnit. LITE less man blir. Första inlägget på flera månader känns det som, så skiter det sig. Man har ju inte tekniken till sin fördel direkt. Och med det menar jag inte att jag är oteknisk utan att allt som har med blogg-appen att göra SUGER och jag fattar inte varför dom aldrig fixar problemen. Blir så jävla less. Vem orkar ta fram en klumpig dator varje gång man känner för o blogga. Jag vill göra det direkt från mobilen men blir ständigt motarbetad av app-lagg o problem hela tiden. 
 
Fyfan säger jag bara. Är ju det värsta som finns när saker o ting försvinner ut i cyberspace. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0